ČR - "Ukrajinské regály" vzniknou v českých supermarketech díky projektu Ucare by FoodTech Shelf. Projekt UCARE, který byl zahájen na Ukrajině, se má stát "mostem" mezi evropskými maloobchodníky a ukrajinskými výrobci. Díky této iniciativě budou moci maloobchodní řetězce rozšířit sortiment, zvýšit obrat a získat věrné zákazníky. A ukrajinští uprchlíci si budou moci koupit své oblíbené výrobky z Ukrajiny.
Před plnou invazí Ruské federace ukrajinští podnikatelé každoročně rozšiřovali svou exportní geografii. Ukrajina se umístila na 3. místě na světě ve vývozu kukuřice, na 5. místě ve vývozu pšenice a na prvním místě v Evropě v produkci medu - 73,7 tisíce tun. V důsledku ruské agrese však výrobní kapacity podniků na Ukrajině značně utrpěly a některé byly dokonce fyzicky zničeny v důsledku válečných akcí. Výroba obecně výrazně poklesla a objevují se problémy s distributory. V současné době jsou narušeny dodavatelské řetězce a kupní síla obyvatel země klesla.
V reakci na všechny tyto výzvy se vedoucí představitelé ukrajinského trhu s potravinami spojili v iniciativě Ucare by FoodTech Shelf. Logistiku, skladování zboží, marketing, provozní práce a jednání o dodávkách zajišťuje společnost UCARE. Tým věnuje část zisku na charitativní účely a na podporu ukrajinských projektů v oblasti FOOD TECH. Iniciativa je realizována ve spolupráci se státním podnikem "Generální ředitelství pro obsluhu zahraničních misí" za podpory největší zemědělsko-průmyslové společnosti na Ukrajině - MHP a v partnerství s CROWE ERFOLG UKRAINE.
Ukrajinští výrobci mohou evropským maloobchodníkům nabídnout řadu výrobků, které uspokojí potřeby spotřebitelů. Patří sem dlouhodobě skladované masné výrobky, pochutiny, ořechy, med, cukrovinky, rybí výrobky, konzervy, potraviny, nealkoholické nápoje. K dnešnímu dni máme více než sto výrobců připravených k vývozu. Všechny výrobky splňují normy EU a USA.
Pro maloobchodníky otevírá UCARE trh s kvalitními výrobky, protože má přímý přístup k více než 2000 ukrajinských výrobců a připravený ucelený koncept jejich propagace. Kromě toho přítomnost "ukrajinského regálu" zvýší loajalitu spotřebitelů vůči řetězci - protože poptávka po ukrajinských výrobcích ve světě se kvůli válce výrazně zvýšila.
UCARE vytváří "věčnou" vstupní stránku pro přijímání nabídek podle požadavků prodejce a poskytuje obchodní platformu, prostřednictvím které lze provádět nabídky. Síť zajišťuje objednávku - poskytovatel služeb zajišťuje doručení. Platba podle podmínek smlouvy. Specialisté projektu spočítají konečné náklady a pomohou s přípravou reklamní kampaně. Iniciátoři projektu nenabízejí klasický příběh interakce "výrobce-kupující", ale spíše platformu-konstruktéra se sociálním dopadem, jejíž integrace přináší maloobchodníkovi řadu výhod v obchodní a marketingové rovině.
UCARE v současné době aktivně navazuje partnerství v USA, Velké Británii, Polsku, Maďarsku a Německu. Maloobchodníci se mohou do projektu zapojit podáním přihlášky na webových stránkách nebo zasláním e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.