Pardubice – Hokejový klub Dynamo Pardubice spouští program ambasadorů. Dojednal spolupráci s pěti známými osobnostmi.
„Je to pro naši organizaci významný posun v oblasti komunikace a marketingu. Navázali jsme spolupráci s pěti osobnostmi, které nám pomůžou oslovit nové cílové skupiny a šířit mezi nimi povědomí o Dynamu," uvedl Jan Mroviec, vedoucí komunikace klubu.
Povědomí o tomto hokejovém klubu pomůže influencer Tomáš Šedivý, kterého na internetu můžete znát jako Tomcata. jako druhého vám představíme Mulleta na tripu. Od malička obdivoval hokej, především ten pardubický. Právě v Hockeytownu se také pokusil nastartovat kariéru hokejisty. A ačkoli to na ledě nevyšlo, Tomáš na hokej nezanevřel a už dlouhé roky ho můžete vídat na tribunách enteria areny.
Dalším je Vojta Pechar kterého můžete znát jako Mulleta na tripu. Jeho hlavní platformou je Instagram, kde pravidelně mapuje své cesty stopem. Tímto, poněkud netradičním, způsobem cestování už projel například USA, nebo celou Českou republiku. Dostal se také do Afriky, nebo na dovolenou do Chorvatska.
Třetím známým ambasadorem Dynama se stal Ladislav Špiner, herec Východočeského divadla v Pardubicích, kde působí už od roku 2007. Kromě prken, které znamenají svět, se několikrát objevil také na televizních obrazovkách.
Čtvrtým známým ambasadorem Dynama je Michal Mareda, frontman kapely Vypsaná fiXa. Michal Mareda je český zpěvák, kytarista a textař, frontman pardubické skupiny Vypsaná fiXa. Hudební fanoušci ho budou znát především pod přezdívkou Márdi.
Pátým, a posledním, představeným ambasadorem Dynama je rapper Jickson. Jickson je člen populárního českého hip-hopového hudebního vydavatelství Milion+, jehož byl v roce 2015 zakládajícím členem. Samostatně dosud vydal tři alba – Knzllr, Origami, Obsidian. Na několika dalších spolupracoval s ostatními členy labelu Milion+. Jickson je velkým fanouškem Dynama, v enteria areně si nenechá ujít téměř žádný domácí zápas.
„Navázali jsme spolupráci s pěti osobnostmi, díky kterým můžeme našim fanouškům nabídnout atraktivnější obsah. Ambasadory zároveň smysluplně propojíme s klubovými projekty. Nové tváře našeho klubu nám pomůžou oslovit nové cílové skupiny a šířit mezi nimi povědomí o Dynamu. Ať už jde o umělce, či influencery, každý jeden z nich je naším letitým fanouškem, pro nějž je pardubický hokej srdeční záležitostí," doplňuje Jan Mroviec.