Pardubice - Od listopadu začne pardubická radnice měnit všechny dosud vydané průkazy pro využívání přepravní služby pro seniory a handicapované SENIOR TAXI.
Stávající držitelé průkazek, ale i noví zájemci o využívání tohoto zvýhodněného druhu přepravy, si mohou nové průkazky vyzvedávat každý pracovní den od 8 do 11 hodin a v pondělí a ve středu navíc i odpoledne v době od 12 do 17 hodin, a to na odboru sociálních věcí v ulici U Divadla 828 (nově vchod z ul. Jindřišská). I tentokrát je třeba, aby si žadatelé s sebou vzali občanský průkaz, případně průkaz ZTP, ZTP/P. Pokud není klient schopen dostavit se osobně, může využít plnou moc zveřejněnou na webu města.
Vydávat se budou trvalé plastové karty o velikosti občanského průkazu, které se již v budoucnu nebudou měnit a zůstanou tak jeho držiteli po celou dobu využívání služby.
Staré průkazky bude třeba vyměnit do konce roku 2023, po této době nebude možné přepravu na staré průkazky uskutečnit. Informace o výměně bude zaslána i na mobilní telefony držitelů průkazek. Po zániku nároku na využívání této služby je nutné průkazku odevzdat zpět na odbor sociálních věcí.
Formuláře a více informací naleznete na www.pardubice.eu/seniortaxi.